Ticket kopen
Abonnement kopen
NL
DE
EN
FR
NL
Zakelijk aanbod
Abonnementenbeheer
Zakelijk aanbod
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Abonnementenbeheer
Mijn werknemer heeft al een MOBIB-kaart van een andere vervoermaatschappij. Hoe komt het abonnement van De Lijn hierop?
Waarom heeft mijn werknemer geen overschrijvingsformulier ontvangen om de MOBIB-kaart en/of eigen bijdrage te betalen?
Mijn werknemer heeft zijn bijdrage (voor abonnement en/of MOBIB-kaart) betaald, wanneer ontvangt hij zijn MOBIB-kaart met abonnement?
Kan ik een terugbetaling van een abonnement krijgen?
Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mijn werknemer. Waarom heeft hij/zij dit nog niet ontvangen?
De begunstigde woont niet op zijn/haar domicilieadres. Kan je de MOBIB-kaart naar het correspondentieadres sturen?
Kan ik de MOBIB-kaart en overschrijvingsformulieren naar het adres van de werkgever laten sturen i.p.v. naar mijn werknemer?
Kan ik het abonnement van een werknemer stopzetten?
Hoe bezorg ik een pasfoto van een werknemer/leerling?
Wat is mijn bijdrage als werkgever wanneer een werknemer recht heeft op een sociaal tarief (VT/VG)?
Business Portaal -->