Zakelijk aanbod

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Mijn werknemer heeft zijn bijdrage (voor abonnement en/of MOBIB-kaart) betaald, wanneer ontvangt hij zijn MOBIB-kaart met abonnement?

De werknemer heeft al een MOBIB-kaart

Is de werknemersbijdrage betaald en verwerkt, dan laden we het nieuwe abonnement automatisch op de bestaande kaart.

 

De werknemer heeft nog geen MOBIB-kaart

Als we de betaling van de werknemer verwerkt hebben, ontvangt hij de MOBIB-kaart – met abonnement – binnen de 7 werkdagen op het officieel postadres (tenzij we over een ander correspondentieadres beschikken).

Uitzonderlijke vertragingen veroorzaakt door externe partners heeft De Lijn niet in de hand. Als de kaart er na 7 werkdagen nog niet is, wacht dan nog hooguit een week af om onze dienst Abonnementen te contacteren. Heeft de werknemer na 2 weken nog geen MOBIB-kaart ontvangen? Stuur ons een bericht.

 

Niet gevonden wat je zocht?

Mogelijk gemaakt door Zendesk