Zakelijk aanbod
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Algemene vragen
Algemene vragen
Hoe kan ik makkelijk De Lijn contacteren voor hulp of vragen?
Wat is een derde-betalersysteem?
Waar vind ik meer informatie over het zakelijk aanbod van De Lijn?
In welke vervoerbewijzen van De Lijn kan ik als werkgever bijdragen voor mijn werknemers?
Hoe sluit ik een derde-betalercontract af voor mijn werknemers?
Kan ik vertrekuren aan een halte tonen aan mijn bezoekers of werknemers op een infoscherm?
Kan ik tussenkomen in de administratiekost van de MOBIB-kaarten?
Krijgen wij als werkgever korting als we een derde-betalerovereenkomst afsluiten?
Geldt bij De Lijn ook de 80-20-procentregeling voor de prijs van een abonnement zoals bij de NMBS?
Kan ik mijn werknemers een combi-abonnement (De Lijn + andere vervoeraanbieder) aanbieden?
Kunnen verschillende partijen als derde-betaler bijdragen in de kostprijs van hetzelfde abonnement?
Hoe plaats ik de routeplanner van De Lijn op mijn website?
Kan ik als derde-betaler bijdragen in de kostprijs van tickets voor occasionele en/of dienstverplaatsingen?
Biedt De Lijn ondersteuning aan bedrijven en organisaties die het gebruik van het openbaar vervoer bij hun werknemers willen promoten?
Hoe werkt het derde-betalersysteem voor abonnementen voor mij als werkgever?
Waar kan ik terecht als ik wil adverteren op een voertuig van De Lijn?
Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwigheden en relevante info betreffende de B2B dienstverlening?