Zakelijk aanbod

Hoe kunnen we je helpen?

Terug

Biedt De Lijn ondersteuning aan bedrijven en organisaties die het gebruik van het openbaar vervoer bij hun werknemers willen promoten?

De Lijn biedt bedrijven en andere organisaties de mogelijkheid om het gebruik van openbaar vervoer (bus/tram) voor woon-werkverkeer te promoten via een gratis digitale 10-rittenkaart.

Met deze digitale 10-rittenkaart kan een werknemer gedurende één maand 10 ritten met De Lijn maken voor zijn woon-werkverplaatsingen.

Voorwaarden

Deze promoactie is exclusief voorbehouden aan werknemers van bedrijven en/of aanverwante organisaties (zoals bedrijvenparken, Slim Naar Antwerpen, Provinciale mobiliteitspunten, etc.) die willen inzetten op de promotie van het openbaar vervoer voor woon-werkverkeer. De Lijn bepaalt per actie en/of organisatie hoeveel gratis digitale 10-rittenkaarten ter beschikking kunnen worden gesteld. De digitale 10-rittenkaarten zijn persoonlijk en kunnen niet worden doorgegeven aan derden. Elke werknemer kan via zijn/haar werkgever of organisatie maximaal één gratis digitale 10-rittenkaart aanvragen. De digitale 10-rittenkaarten worden per e-mail bezorgd aan de werknemer in de vorm van een digitale vouchercode. De werknemer kan deze vouchercode binnen een bepaalde termijn inwisselen voor een gratis digitale 10-rittenkaart in zijn/haar account van De Lijn (via de app of op de website). Indien de werknemer nog geen account heeft bij De Lijn dient hij/zij deze aan te maken om van deze actie gebruik te kunnen maken. Eénmaal de voucher is ingewisseld voor de digitale 10-rittenkaart in zijn/haar account kan de werknemer gedurende één maand de 10 ritten gebruiken voor zijn/haar woon-werkverplaatsingen. De werknemer dient bij elke opstap een rit te activeren in de app of op de website van De Lijn. Eénmaal de werknemer een rit heeft geactiveerd kan hij/zij 60 minuten lang reizen op het ganse netwerk van De Lijn (excl. Limburgse snellijnen). De digitale 10-rittenkaart vervalt één maand na inwisseling van de voucher. Niet-gebruikte ritten op de kaart zijn niet terugbetaalbaar of inwisselbaar.

Voor meer info kan je de klantenbeheerder van jouw regio contacteren.

 

Niet gevonden wat je zocht?

Business Portaal -->