De Lijn biedt bedrijven en andere organisaties de mogelijkheid om het gebruik van openbaar vervoer (bus/tram) voor woon-werkverkeer te promoten via een gratis digitale 10-rittenkaart.
Met deze digitale 10-rittenkaart kan een werknemer gedurende één maand 10 ritten met De Lijn maken voor zijn woon-werkverplaatsingen.
Voorwaarden
Deze promoactie is exclusief voorbehouden aan werknemers van bedrijven en/of aanverwante organisaties (zoals bedrijvenparken, Slim Naar Antwerpen, Provinciale mobiliteitspunten, etc.) die willen inzetten op de promotie van het openbaar vervoer voor woon-werkverkeer. De Lijn bepaalt per actie en/of organisatie hoeveel gratis digitale 10-rittenkaarten ter beschikking kunnen worden gesteld. De digitale 10-rittenkaarten zijn persoonlijk en kunnen niet worden doorgegeven aan derden. Elke werknemer kan via zijn/haar werkgever of organisatie maximaal één gratis digitale 10-rittenkaart aanvragen. De digitale 10-rittenkaarten worden per e-mail bezorgd aan de werknemer in de vorm van een digitale vouchercode. De werknemer kan deze vouchercode binnen een bepaalde termijn inwisselen voor een gratis digitale 10-rittenkaart in zijn/haar account van De Lijn (via de app of op de website). Indien de werknemer nog geen account heeft bij De Lijn dient hij/zij deze aan te maken om van deze actie gebruik te kunnen maken. Eénmaal de voucher is ingewisseld voor de digitale 10-rittenkaart in zijn/haar account kan de werknemer gedurende één maand de 10 ritten gebruiken voor zijn/haar woon-werkverplaatsingen. De werknemer dient bij elke opstap een rit te activeren in de app of op de website van De Lijn. Eénmaal de werknemer een rit heeft geactiveerd kan hij/zij 60 minuten lang reizen op het ganse netwerk van De Lijn (excl. Limburgse snellijnen). De digitale 10-rittenkaart vervalt één maand na inwisseling van de voucher. Niet-gebruikte ritten op de kaart zijn niet terugbetaalbaar of inwisselbaar.
Voor meer info kan je de klantenbeheerder van jouw regio contacteren.