Startpagina van Business Portal Helpcenter
Community Een aanvraag indienen
Aanmelden

De Lijn B2B Portaal

  • Handleiding
  • Login
  • Jobs
  • Vervoerbewijzen
  • Abonnementen eShop
  • Zakelijk aanbod
  • Toegankelijkheid
  • Vragen & Contact
  • Deutsch
  • Français
  • English
Toon menu
De Lijn
Toegankelijkheid
  • Routeplanner
  • Haltes
  • Lijnen
  • Gemeenten
Geen input gegeven.
  • Er werden geen suggesties gevonden.
  1. Business Portal
  2. Functionaliteiten

Functionaliteiten

  • Hoe zet ik in het B2B-portaal een koppeling stop tussen mijn onderneming en een werknemer? Hoe vraag ik een terugbetaling aan?
  • Waar vind ik de waarschuwingslijsten in het B2B-portaal?
  • Wat betekenen de statussen in het B2B-portaal?
  • Wat betekent de kolom ‘externe referentie’ in het B2B-portaal?
  • Hoe kan ik werknemers (begunstigden) toevoegen in het B2B-portaal?
  • Hoe actueel is de informatie in het B2B-portaal?
  • Ik krijg in het B2B-portaal een foutmelding, wat moet ik doen?
  • Kan ik, als werkgever, één of meerdere begunstigden overplaatsen naar een ander contract in het B2B-portaal?
  • Kan ik een terugbetaling krijgen van het abonnement van een medewerker?
  • Ik gaf een nieuwe begunstigde door, waarom is die niet zichtbaar in het B2B-portaal?
  • Ik deed een aanpassing via de waarschuwings- of starterslijst in het B2B-portaal. Waarom is dit nog niet zichtbaar in het overzicht?
  • Hoe kan ik een waarschuwingslijst bewerken en terugsturen in het B2B-portaal?
  • Wat is een waarschuwingslijst in het B2B-portaal en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik een starterslijst opladen?
  • Wat is een starterslijst in het B2B-portaal en hoe werkt het?
  • Waar vind ik een lege starterslijst?
  • Hoe kan ik zien welke abonnementen van mijn medewerkers bijna vervallen?
  • Wat betekent de kolom ‘Nota’ in het B2B-portaal?
  • Wat betekent de kolom 'Koppeling' in het B2B-portaal?
  • Waarom heeft een medewerker in het B2B-portaal de status ‘geldig abo’ als de startdatum van het abonnement nog niet bereikt is?
  • Is bestanden uitwisselen in het B2B-portaal veilig?
  • Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mijn werknemer. Waarom heeft hij/zij dit nog niet ontvangen?
  • Welke weergaves van begunstigden zijn mogelijk in het B2B-portaal?
  • Hoe krijg ik een overzicht van alle werknemers met een vervallen abonnement in het B2B-portaal?
  • Hoe zie ik in het B2B-portaal een overzicht van alle werknemers met een lopend abonnement?
  • Hoe zie ik in het B2B-portaal een overzicht van alle werknemers waarvoor we bijdragen?
  • Hoe kan ik de rechten per gebruiker instellen in het B2B-portaal?
  • Hoe kan ik beheerders toevoegen, wijzigen of verwijderen in het B2B-portaal?
Reisinfo
  • Nieuws
  • Routeplanner
  • Ontdek de app
  • Storingen en omleidingen
  • Avond- en nachtvervoer
  • De Kusttram
  • Belbus
  • Vervoer naar evenementen
  • Netplannen & perronindelingen
Vervoerbewijzen
  • Tickets
  • Abonnementen
  • Contactloos betalen
  • Elektronische kaart
  • Kortingen en voordeeltarieven
  • Verkooppunten
  • Algemene reisvoorwaarden
Zakelijk aanbod
  • Woon-werkverkeer voor jouw werknemers
  • Adverteren op bus of tram
  • Vervoer voor leerlingen
  • Reisinformatie op maat
  • Toegang tot reisinfodata
  • Steden & gemeenten
  • Oproep leveranciers M-Ticket
  • Aanvragen vervoer
Over De Lijn
  • Jobs
  • Organisatie
  • Nieuwsbrief
  • Blog
  • Pers
  • Campagnes & acties
Contact
  • Veelgestelde vragen
  • De LijnInfo
  • Lijnwinkels
  • Hoofdkantoor
  • Attest vertraging aanvragen
  • Toelating filmopnames of fotoshoot
  • Rolstoeltoegankelijke rit aanmelden
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Nuttige links
  • Toegankelijkheid

© 2020 De Lijn - Vlaamse Vervoermaatschappij Auteursrecht

  • Home
  • Routeplanner
  • Haltes
  • Lijnen
  • Gemeenten
  • Profiel
  • Favorieten
    • Routes en locaties
    • Haltes
    • Lijnen
  • Voorkeuren
    • Halte
    • Lijn
    • Toegankelijkheid
  • Producten
    • Abonnementen
    • Abonnementen historiek
    • Tickets
    • Tickets historiek
  • Privacy
  • Deutsch
  • Français
  • English
  • Jobs
  • Vervoerbewijzen
  • Abonnementen eShop
  • Zakelijk aanbod
  • Toegankelijkheid
  • Vragen & Contact
  • Geen antwoord gevonden? Contacteer ons…

    • Via contactformulier
    • Bel naar 059 345 007
    • Contacteer uw klantenbeheerder
  • Nuttige links en pagina's

  • Derde-betaler U heeft nog geen derde-betalersysteem voor onze abonnementen? Vraag hier aan

  • De weg kwijt? Problemen bij het aanmelden of het gebruik van het portaal? In de handleiding leest u er alles over.

  • Het B2B Portaal Meld je aan

Zoek op trefwoord Zoek op trefwoord in vragen & contact
  • Deel dit artikel op
  • Heb je nog vragen of extra info? Laat het ons hier weten.
  • uu:mm
    • {field}: mag niet leeg zijn.
    • {field}: is niet correct.
    • Vul de datum van vandaag of een vroegere datum in.
    • Dit bestand is te groot. Het mag maximaal 20MB groot zijn.
  • Je ticket nummer is #{ticket_id}
Mogelijk gemaakt door Zendesk