Functionaliteiten
- Hoe zet ik in het B2B-portaal een koppeling stop tussen mijn onderneming en een werknemer? Hoe vraag ik een terugbetaling aan?
- Waar vind ik de waarschuwingslijsten in het B2B-portaal?
- Wat betekenen de statussen in het B2B-portaal?
- Wat betekent de kolom ‘externe referentie’ in het B2B-portaal?
- Hoe kan ik werknemers (begunstigden) toevoegen in het B2B-portaal?
- Hoe actueel is de informatie in het B2B-portaal?
- Ik krijg in het B2B-portaal een foutmelding, wat moet ik doen?
- Kan ik, als werkgever, één of meerdere begunstigden overplaatsen naar een ander contract in het B2B-portaal?
- Kan ik een terugbetaling krijgen van het abonnement van een medewerker?
- Ik gaf een nieuwe begunstigde door, waarom is die niet zichtbaar in het B2B-portaal?
- Ik deed een aanpassing via de waarschuwings- of starterslijst in het B2B-portaal. Waarom is dit nog niet zichtbaar in het overzicht?
- Hoe kan ik een waarschuwingslijst bewerken en terugsturen in het B2B-portaal?
- Wat is een waarschuwingslijst in het B2B-portaal en hoe werkt het?
- Hoe kan ik een starterslijst opladen?
- Wat is een starterslijst in het B2B-portaal en hoe werkt het?
- Waar vind ik een lege starterslijst?
- Hoe kan ik zien welke abonnementen van mijn medewerkers bijna vervallen?
- Wat betekent de kolom ‘Nota’ in het B2B-portaal?
- Wat betekent de kolom 'Koppeling' in het B2B-portaal?
- Waarom heeft een medewerker in het B2B-portaal de status ‘geldig abo’ als de startdatum van het abonnement nog niet bereikt is?
- Is bestanden uitwisselen in het B2B-portaal veilig?
- Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd voor mijn werknemer. Waarom heeft hij/zij dit nog niet ontvangen?
- Welke weergaves van begunstigden zijn mogelijk in het B2B-portaal?
- Hoe krijg ik een overzicht van alle werknemers met een vervallen abonnement in het B2B-portaal?
- Hoe zie ik in het B2B-portaal een overzicht van alle werknemers met een lopend abonnement?
- Hoe zie ik in het B2B-portaal een overzicht van alle werknemers waarvoor we bijdragen?
- Hoe kan ik de rechten per gebruiker instellen in het B2B-portaal?
- Hoe kan ik beheerders toevoegen, wijzigen of verwijderen in het B2B-portaal?