Abonnementen
- Hoe zie ik in het B2B-portaal of de werknemer zijn bijdrage betaalde?
- Mijn werknemer heeft zijn bijdrage (voor abonnement en/of MOBIB-kaart) betaald, wanneer ontvangt hij zijn MOBIB-kaart met abonnement?
- Waar vind ik de info voor de opmaak van de fiscale fiches in het B2B-portaal?
- Hoe kan ik als werkgever in het B2B-portaal zien of het abonnement van de werknemer op zijn/haar MOBIB-kaart staat?
- Hoe weet een medewerker of het abonnement op de MOBIB-kaart staat?
- De MOBIB-kaart van mijn werknemer werkt niet, wat moet ik doen?
- Wat is mijn bijdrage als werkgever wanneer een werknemer recht heeft op een sociaal tarief (VT/VG)?
- Waarom kan mijn werknemer na stopzetting het abonnement toch nog gebruiken?
- Mijn werknemer heeft al een MOBIB-kaart van een andere vervoermaatschappij. Hoe komt het abonnement van De Lijn hierop?
- Hoe bezorg ik als derde-betaler een pasfoto van een werknemer/leerling?
- Wat moet ik doen als een werknemer geen recht meer heeft op een bijdrage door onze organisatie (bv. werknemer is uit dienst)?
- Kan ik het abonnement van een werknemer stopzetten?
- Waarom heeft mijn werknemer geen overschrijvingsformulier ontvangen om de MOBIB-kaart en/of eigen bijdrage te betalen?
- Kan ik de MOBIB-kaart en overschrijvingsformulieren naar het adres van de werkgever laten sturen i.p.v. naar mijn werknemer?
- De begunstigde woont niet op zijn/haar domicilieadres. Kan je de MOBIB-kaart naar het correspondentieadres sturen?