Als je via het B2B-portaal een stopzetting aanvraagt, heb je twee keuzes.
Koppeling verbreken
Je kan de koppeling verbreken tussen de werknemer en het contract. De werknemer krijgt geen volgend abonnement meer met je bijdrage. Van zodra je aanvraag verwerkt is, is de koppeling verbroken en zal de werknemer dus niet meer zichtbaar zijn.
Indien je enkel dit vakje aanvinkt tijdens je aanvraag, blijft het huidige abonnement lopen tot het einde van de geldigheidsperiode.
Huidige abonnement stopzetten
Je kan er ook voor kiezen om ook het huidige abonnement stop te zetten. We berekenen dan meteen of een terugbetaling mogelijk is.
Goed om weten:
- De voorwaarden van termijnterugbetaling gelden.
- Het bedrag wordt berekend op basis van de datum van stopzetting abonnement.
- Je ontvangt een creditnota met daarop het bedrag waarop recht is.
- Indien de werknemer ook een deel van het abonnement heeft betaald, geef je bij de aanvraag ook het rekeningnummer van de werknemer door. We storten zijn/haar deel hier dan op terug.
Nog vragen rond dit topic?
Vul het contactformulier in.