Het abonnement van een medewerker stopzetten kan snel en efficiënt.
Geef via de waarschuwings- of starterslijst een stopzetting door. Hierdoor verbreekt de link met je bedrijf en reiken we geen volgend abonnement meer uit. Het huidige abonnement blijft geldig tot het einde van de looptijd.
Wil je ook een stopzetting en terugbetaling van het lopende abonnement? Stuur dan een e-mail naar specialisten.tarieven@delijn.be.
Vermeld zeker:
- dat het om een terugbetaling gaat
- de naam en het rijksregisternummer van de abonnee
- het abonneenummer
- de datum waarop het abonnement werd stopgezet
- het rekeningnummer van de abonnee als je minder dan 100 % bijdraagt in de kostprijs van het abonnement
Wens je voor meerdere personen een terugbetaling, voeg dan gerust alle gegevens toe in een lijstje.
- Is een terugbetaling mogelijk, dan crediteren we het bedrag op de volgende factuur.
- Is er geen terugbetaling mogelijk, dan laten we je dit weten.
Nog vragen rond dit topic?
Vul het contactformulier in.