Zolang we de betaling van de werknemersbijdrage niet hebben ontvangen en verwerkt zie je deze status:
Werknemersbijdrage nog te betalen | De werknemer moet een deel van het (nieuwe) abonnement en/of MOBIB-kaart zelf betalen. Het betalingsvoorstel is verstuurd via de post of via e-mail, maar we hebben nog geen betaling ontvangen. |
Als we de betaling van de werknemersbijdrage hebben ontvangen en verwerkt zie je deze status:
Geldig abonnement |
De werknemer heeft een geldig abonnement. Op basis van de startdatum zie je of het gaat over een lopend of toekomstig abonnement. |
Let op
Een geldig abonnement betekent niet dat dit effectief in gebruik is. Het kan bv. dat het abonnement is opgeladen op een oude MOBIB-kaart die de werknemer niet meer heeft en nooit als verloren aangaf.
Als we geen betaling van de werknemersbijdrage hebben ontvangen, dan zie je deze status:
Werknemersbijdrage niet (tijdig) betaald |
De werknemer moet een deel van het abonnement en/of MOBIB-kaart zelf betalen. Het betalingsvoorstel werd niet (tijdig) betaald en is dus vervallen. |
Let op
Het B2B-portaal toont enkel de meest recente aanvraag.
Nog vragen rond dit topic?
Vul het contactformulier in.